Цитата:
Сообщение от dumax750
подключение задней оси происходит через муфту
|
Цитата:
Сообщение от dumax750
тупо вязкостную, в более современном и навороченном исполнении, с электронным (или электронно гидравлическим) управлением
|
Цитата:
Сообщение от dumax750
например DCCD
|
Цитата:
The DCCD is a just a special type of limited slip differential (LSD)
|
Цитата:
The DCCD is a center differential and happens to be a planetary type. In this design it is easy to select the ratio in which the engine torque is divided by varying the different sizes of the gears involved. In the STi, the Subaru designers selected the gear sizes in the DCCD to split the input torque in a ratio of 65% Rear: 35 % Front. The WRX and Mitsubishi EVO use 50:50, the BMW 3-Series AWD models and the Porsche Cayenne use 62R:38F
|
я вот как-то больше склонен верить писулькам в инете, чем тебе
